19 Kasım 2009 Perşembe

Proud Owner of a PS3

Gana dönüşü Dubai üzerinden geldiğimiz için 5 saat kadar Dubai'de bekledik. Etraftaki elektronik eşyaların büyüsüne kapılıp kendimi oyun konsolu satan bir tanesinin önünde buldum veeee artık ben de bir PS3 sahibiyim :D

Türkiye fiyatına göre çok daha uygun olarak, hem de 250GB Slim versiyonundan aldım. Yanında 2 oyun (Şansıma Ridge Racer ve Killzone 2 çıktı) ve ekstra bir de sixaxis gamepad veren süper bir paket.



Yorgunluktan daha doğru dürüst inceleyemedim bile fakat HDMI/DVI kablom olmadığı için alete resmen küfreder gibi TV'ye scart girişinden bağladım. Sonuç olarak görüntü çözünürlüğü düşük çıktı. Yeni kablo aldım bu akşam tekrar deneyeceğim ve 720p oynamanın keyfine varacağım inşallah :D En az HD Ready olmayan bir TV'de görüntü malesef düşük kalite kalıyor o yüzden dikkat edin.

PS3'ü olanlarla PS Home üzerinden görüşürüz, oyun kapışırız ehehe:D


Neme lazım hehehehe
Edit: Direk curse'u yedim bir işe yaramadı tılsım. TV'de HDMI girişi yok, bu yüzden HDMI/DVI kablo almıştım. Snif, o kablo ses aktarmıyor, ses için scartı seçiyorum cık yine de olmuyor, bir çözüm yolu bilen varsa haber versin:(

7 yorum:

[Reply] Griffith dedi ki...

Fiyat alalım Loreathan? :)

[Reply] mit dedi ki...

Hayırlı olsun. Madem o kadar ucuz, insan gelirken birkaç tane fazladan getirir ya, aşk olsun :) Killzone 2 süperdir bu arada, balıklama dal derim ben ;)

[Reply] Volkan dedi ki...

vayy hyırlı olsun:))

[Reply] Pelin P.A. dedi ki...

Güle güle kullanın beyfindi oynamaya gilirik artık.

[Reply] Loreathan dedi ki...

@griffith

email attım:)

@mit

Teşekkürler, ama fps zor geliyor bana konsollarda:)

@volkan

teşekkürlerr fakat bi sorun yaşıyorum yukarıda yazdım.

@Pelin

Sağol Peluşşş oynarız tabi.

[Reply]
Adsız dedi ki...

Bişi sorcam ^^

PS2'den görüntü dışında farkları neler? ^^

[Reply] Loreathan dedi ki...

@kamileğ

Blue ray oynatabiliyor, HD kalitesinde oyun oynayabiliyorsun, kumandaları wireless, 250gb harddiski var, arkasına modemden kabloyu tak direk zahmetsiz internete bağlanıyor, diğer ps3 kullanıcıları ile mesajlaşıp oyun oynayabiliyosun zaten oyunları görsen ohannesburgerking olursun kaliteden:D

Yorum Gönder

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...