7 Kasım 2009 Cumartesi

A Death Note of your own

Dün bahsettiğim gibi anime oyuncak aksesuar satışını bugün başlatıyorum ^_^. İlk ürünümüz bir Death Note. Sinir olduklarınızdan kurtulmak için birebir :D. Death Note nedir, nasıl çalışır, neye yarar diyenler şuraya ve şuraya bakabilirler. Üründen elimde 2 tane var. Fotolardan da görebileceğiniz üzere, kutusu ve yanında tüy kalemi var. Çok kaliteli üretilmiş, kapağı suni deri. Kuralları ve kullanımı içinde belirtilmiş. Ayrıca içinde animede olduğu gibi daha önceden yazılmış isimleri de Japonca olarak girmişler:D. Birtanesinin tüy kaleminin tüyleri biraz yolda gelirken didiklenmiş, o yüzden onun fiyatını biraz daha düşük tuttum.

Death Note - 25TL SATILMIŞTIR

Death Note(kalemi ufak hasarlı olan) - 23TL SATILMIŞTIR
Ürünler MNG kargo ile %20 indirimli olarak gönderilecektir.

Ürünü buraya yorum yazarak ayırtan ilk iki kişi alır. Lütfen hangisini almak istediğinizi de belirtin. Yorumunuzu yazdıktan sonra da loreathan@gmail.com a email atarak havale bilgilerini alabilirsiniz.




16 yorum:

[Reply] nora dedi ki...

Ben Ben Ben !!!!!!!!

[Reply] nora dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
[Reply] nora dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
[Reply]
Adsız dedi ki...

defterlerden hangisi kaldı? *-*

[Reply]
Adsız dedi ki...

Light'la ölüm meleğinin resminin olduğu da defter gibi görünüyor ama şimdi bakınca defterin kabı olabilirmiş geldi :D eğer öyleyse bende isticektim bi dene *-*

[Reply] Loreathan dedi ki...

@kamileğ

Death Note(kalemi ufak hasarlı olan) - 23TL
Olan kaldı. Sadece kalemin tüyleri hafif zarar görmüş, defterde birşey yok ^_^

[Reply] Loreathan dedi ki...

@kamileğ

Yok o defterlerin kutusu ^_^
loreathan@gmail.com 'a bir email at sana havale detaylarını yoliiyim.

[Reply]
Adsız dedi ki...

attım ki :D kamilebagyan@gmail.com dan :D

[Reply] ipex dedi ki...

oyy içim cız etti defteri görünce :(( kapan güle güle kullansın ama aşkolsun, bu şahane şeyden bi tane getirtmek olur mu?? üüü :'(

[Reply] Loreathan dedi ki...

@ipex

2 taneydi ^_^. 2'side kapıldı malesef. İlgi olursa sonra yine getiririm merak etme. Sen de şirin mi şirin anime figürleri aksesuarları kaparsın. Gana'dan dönünce listeleyeceğim :D

[Reply] Griffith dedi ki...

Loreathan,bu ve bunun gibi ürünleri nerden nasıl sipariş ediyorsunuz?Yurt dışından mı geliyorlar?Eğer öyleyse girişte gümrüğe falan takılmıyorlar mı?Nasıl oluyor?

[Reply] Loreathan dedi ki...

@griffith

Üzümü ye bağını sorma ^_^. Valla Griffith gümrük büyük sıkıntı, gümrükçü tanıdığım var ama malesef tanıdıkda olsa geçmesi için masraf yapman gerekiyor. O yüzden sen kafanı yorma benim getirdiklerimden kafana yatan olursa alırsın ^_^

[Reply] JesstieL dedi ki...

eğer bi daha getrme imkanınz oLursa ben istiyorum bundaaaaaaan.. (: "iLgi oLursa getririm" demişsinz ama..? (:

[Reply] Loreathan dedi ki...

@Jess"tiel...
Bir ara fırsat olursa getirtirim, bu arada ilgini çekerse şu anda şunlar var satışlarım arasında ^_^

http://tinyurl.com/yz6mlql

[Reply] JesstieL dedi ki...

biz aiLecek L hayranıyz .. (: ama teşekkür ederim, takip edicem satışLarınızı, iyi gnLer, şimdiden teşekkr ederm iLgiLendğnz için.. (:

[Reply] Loreathan dedi ki...

@Jess"tiel...
Evet biz de L'ciyiz ^_^

Yorum Gönder

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...