25 Kasım 2009 Çarşamba

Bleach - Ichigo figürü! Sadece 1 adet!

Anime figür-aksesuar satışım devam ediyor. Bu sefer kaçıranın ağlayacağı bir şey sunuyorum. Bleach'den Ichigo'nun 25cm! boyutunda figürü. Kocaman kutusunda, inanılmaz derecede detaylı ve kaliteli. Üreticisi Japon Megahouse firması. Satmamak için kendimle çok mücadele ettim. Snif, hoşçakal Ichigo.

Ürün 25cm boyutunda ve aksesuar olarak Ichigonun koca kılıcı ve kını da kutuda mevcut. Türkiye'de yok! O yüzden, açık arttırma sitelerinde dendiği gibi "Buy now or cry later" hehe.

Ürünü buraya yorum yazarak ayırtan ilk kişi alır. Yorumunuzu yazdıktan sonra da loreathan@gmail.com a email atarak havale bilgilerini alabilirsiniz. Ürün MNG Kargo ile %20 indirimli gönderilecektir.İyi şanslar.

Ürünün fiyatı 70TL  -SATILMIŞTIR-




5 yorum:

[Reply] discothing dedi ki...

tamamdır ben alıyorum : )

[Reply] KirinKirin dedi ki...

Eneeee..Ben bunu takip eidcektüm güya ama bayram falan derken T_T

[Reply] Loreathan dedi ki...

@Aya-chan ^_^ olsun bir dahaki sefere

[Reply] KirinKirin dedi ki...

^^ inşallah..bu arada izleme için teşekkürler *-*

[Reply] Loreathan dedi ki...

@Aya-chan

Rica ederim ^_^ anime yazılarını bekliyorum.

Yorum Gönder

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...