1 Eylül 2009 Salı

Quicksave, quickload.

Quicksave olsun quickload olsun, oyunlarda çok sevdiğim faideli özelliklerdir. Fakat malesef bazen bu özellikler bir drama dönüşebiliyor. Yanlış yerde yapılan quicksave veya quickload, bir anda kale duvarlarında aşağı dökülen kızgın yağda duş alma etkisi yaratabiliyor.


Geçen gün Fallout 3'e kaldığım yerden devam etme kararı alıp tekrar oynamaya başladım ve hastası oldum. Fallout 1 ve 2 hayranı olarak "3 boyutlu fallout mu olur pöh" filan derken ve oyun daha çıkmadan tavır alan ben, şimdi rüyamda bile Ghoul'ların, Super Mutant'ların kafasından crit vurarak patlatıyorum. Bloody Mess FTW!



Herneyse, tam bir grup zorlu Super Mutant'ı harcamışım,(Heroes'daki tırışka Mutantlardan değil, "Save the Cheerleader Save the World"müş pöh, lame) quicksave'e bastığım anda CUCUVVŞŞŞŞ!!! diye ağır çekim havaya uçmam bir oldu. Lanet Mutant ölmeden el bombası sallamış, o gürültüde duymamışım tabi. Quickload'a her basışımda daha hareket edemeden dötümde patlayan el bombası ile kendimi havalarda uçarken bulup Dumbledore!!! efekti ile yere düşüyorum. En son yapılan normal save noktasına dönmekten başka çare yok...10 dakika öncesine yani >_<. QS, QL(anladın sen onu) hastalıktır bende, bir tane fazla kurşun sıkıyim oyunlarda, aman hemen quickload yaparım, boşa gitmesin mühimmat. Sonra oyunun sonuna gelirim, bitiririm bir bakarım elimde kullanmadığım onlarca silah, kurşun, medpack vs.

Bunun tam tersi de olabiliyor, tam en zorlu yerini geçmişsin oyunun, QS ediyim derken QL edersin bi bakmışssın daha dövüşe yeni başlıyorsun.

QS/QL'u olmayan oyuna tavır alırım.

Gerçek hayatta da keşke olsa şu QS, QL. Uçurumdan atlamadan QS yaparsın, sonra atlarsın tam yere çakılırken QL yaparsın hop tekrar tepedesin, adrenalin rush. Tabi dalgınlıkla aşağı atladıktan sonra QS yaparsan deyme keyfine, sürekli QL yapıp havada kaldığın süre boyunca yaşayacaksın. F9, F9, F9........

4 yorum:

[Reply] mit dedi ki...

Daha geçen pazar geldi aynı durum başıma. Arşivimden Jedi Knight 2'yi çıkarmış lightsaber'ımla vıjjjn! cozurrtt! diye etrafa dehşet saçar, bol bol dark jedi katlederken gaza gelip fazla zıplamamın sonucunda bir uçurumdan yuvarlanıverdim. O sinirle QL yerine QS yapmazmıyım? Her açışımda adamın çığlık çığlığa nalları dikişini dinlemek zorunda kaldım. Bölüme de baştan başlamak...

Gerçek hayatta QS QL olsa muhabbetlerini de çok yapardık bir ara biraderle. Ciddi bir sınav öncesi falan iyi olurdu :)

Not:Fallout 3 de hayatta mermi sıkıntısı çekmezsin, için rahat olsun. bende de aynı hastalık olduğundan bolca QS yapmıştım. Oyunu bitirdiğimde mühimmat deposu gibiydim :)

[Reply] Loreathan dedi ki...

@mit

Olsun mit, hastalık bu, biliyorum yeteceğini ama yazık havaya sıkılmasın mühimmat. :D

[Reply] Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

bana da oldu aynı şey, hangi oyundu anımsamıyorum ama neverwinter olabilir

[Reply] Loreathan dedi ki...

@Merope

demek sana da Merope, üzülme yalnız değilsin, hepimiz bir şekilde bunu yaşadık.


:D

Yorum Gönder

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...